Utvärdering av sockerfri månad. Jag är förundrad över resultaten.

Hej, undrar bara hur det går för er som kör sockerfri månad.

Vä bilden är 1 jan. Efter mkt socker intag , i december, då vi åkte till Teneriffa. Julmust, glass, choklad, pommes, hamburgare, godis.

Hö bilden är idag. Sockerfri månad= äter vad jag vill 1 gng/v. Resten av tiden har jag skippat ris, bröd, pasta, ketchup, sylt, fika, glass, och godis.

Så jag har varken skippat tårta på kalas, eller bröd på tjejmiddagen. Jag har redan ätit smarriga semlor. Jag har ätit chips och godis på helgen. Jag har bara valt när och vad jag har ätit mer aktivt. Och inte lika ofta som förut. Plus att jag har skippat att dricka läsk.

Sicken skillnad det ble’ på bara 1 månads socker fritt. Och med träning 3-4 dagar veckan😃

Barnen har dessutom varit med på nästan varje träningspass. 👍 plus på det😃

IMG_3560

Kommentera

