Årets första träningspass

Igår 2/1 gick årets första träningspass av stapeln.

IMG_2780.JPG
Thomas, Monica, och Ellen

Vi körde 50 min bodypump med mkt fokus på core (mage). Det känns idag!

Även om det var dålig uppslutning på välgörenhets passet idag pga att många är sjuka, så lyckades vi samla in 1900:- till Ö-Diakoni. Tack alla ni som var med ❤️

Fyra tappra krigare kämpade hårt på gymmet😃

IMG_2801.JPG
Ellen, Axel, Algot, och Maria

Vem har sagt att det inte går att träna med barn.
På Rörö går det alldeles utmärkt 😃
Algot och Axel körde höftlyft, rodd, axelpress, och rullerbyttor.

Kommer ni ihåg Januaris utmaning?
En sockerfri månad!

Hur ni vill göra är helt upp till er.
Tex jag kommer ha en dag i veckan där jag får äta godis, läsk, bullar, chips.
Jag kommer utesluta ketchup, sylt, glass och annat socker ut min vardagsmat.

Vem är med?
/Ellen

Kommentera

