Träning och nyårslöften

IMG_2610.JPG
Vad har ni för nyårslöften?
Träna mer.
Äta bättre.
Äta mindre.
Gå ner 5 kg.
Sluta röka.
Sluta snusa.
Umgås mer med familjen.

De senaste två veckorna här på Teneriffa har jag tänkt mycket på vad jag önskar göra bättre 2015. När man saktar ner takten. Sover. Äter gott. Umgås mycket med nära och kära. Leker med barnen. Slipper städa. Slipper laga mat. Slipper tvätta. Så finns det tid till tankar för reflektion.

Jag har upptäck att 2014 var ett fantastisk år med många nya upptäckter om mig själv. Jag upptäckte att min familj har det väldigt bra på Rörö. Mår familjen bra,mår jag bra.

Dagis bara 5 min från huset.
7 barn på hela dagiset!
Algot trivs jätte bra med fantastiska pedagoger och vänner.
En idrottshall som vi får använda nästan alltid.
Jag kan ta med barnen till gymmet och träna. Jag kan träna!😃

Vänner och grannar som hjälper till.

Man kan ta bilen ner till färjan!

En otrolig natur. Vi brukar grilla korv på Et, gå en sväng i strandstena, eller träna bootcamp vid påskefyrn.

Så vad finns kvar för 2015?

IMG_9944.JPG
Mer skratt
Mer träning
Mer gemenskap

Kommentera

