Bootcamp, Bodypump, och HIT allt i ett pass.

IMG_2317-1.JPG
I går hade jag blandat bootcamp, hit, och bodypump.
Det var jätte roligt med både kondition, Core, och styrka.

På fredagar kommer jag köra pass där man står i cirkel och följer instruktörens rörelser. Detta gör att jag har en större överblick över deltagarna, och kan jag lära ut en mer korrekt teknik. Jag har därför frågat några ungdomar om de vill vara med på mina pass på fredagar.
Hoppas att de kommer tycka det är roligt och fortsätta träna med oss.
/Ellen

Kommentera

